2018 års sommar vecka "Lyztran"

Hem Forum Mediumskap Mentalt Mediumskap 2018 års sommar vecka "Lyztran"

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #5601
    Profile photo ofJane LyzellJane Lyzell
    Moderator

    Nu är vår härliga sommar vecka över och alla deltagare är på väg hem – och lugnet sänker sig över vår lilla gård i Kilsmo och fridens sal .

    Härligt fint gäng som var här Saknar er alla redan <3 – tack för ni kom <3

    Här kan ni dela med er av minnen och kanske dela lite bilder- eller ställa frågor om kursen:-)

    vi ses snart igen – kramar Jane o Joel

    #5605

    Tack för allt jag fick ta del av  under kursen ❤️

    Lärorikt och trevligt.

    Tacksam ?

    Och stort tack till Joel med all god mat ?

    Kommer gärna tillbaka på kurs. ?❤️

     

    #5606
    Anonym
    Inaktiv

    Vill också tacka er alla som kom till vår sommarvecka och gjorde den speciell tillsammans med oss.
    Fina minnen har vi efter dessa dagar, fyllda av workshops, övningar, föreläsningar, fika- och matstunder och intressanta utbyten av erfarenheter.

    Välkomna åter:)

    #5609

    Tack Joel  ?

    #5611
    Profile photo ofSusanneSusanne Ekwall
    Deltagare

    Tack för dessa underbara dagar under sommar-veckan? Maten, glädjen tillsammans med nya fina likasinnade vänner. Ni har gett mig många nya härliga minnen att bevara, just minnen är en stor rikedom som jag samlar på?

    Jane tack för all visdom med nya perspektiv o till ett ny-öppnande Andligt arbete med nära/kära o våra underbara djur?

    Som avslutning hamnade jag mitt inne i vårt vackra Stockholm, ett stort turistflöde tillsammans med en vibrerande värme – blev väldigt trött av alla intryck o ljud……men en tur med djurgårdsfärjan (fullpackad med folk) är alltid en mysig stund – sen Skansen hela dagen – fötterna fick sig en rejäl omgång. Sen sov jag gott.

    Nu önskar jag er en fortsatt härlig sommar o skickar en bukett med kramar ????

    #5634
    Profile photo ofJane LyzellJane Lyzell
    Moderator

    Härligt Susanne att du åkte ifrån med mer kunskap 🙂

    Hua för hamna inne i Stockholms kärna efter kursen tur du klarade det 😉

    Ha en fortsatt fin sommar du med  🙂

    Kramar <3

    #5635
    Profile photo ofJane LyzellJane Lyzell
    Moderator

    wenche å mysigt ha dig här 🙂

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.