Jag går fortfarande i "skolan"

Hem Forum Övriga frågor Egna upplevelser Jag går fortfarande i "skolan"

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #2936
    Profile photo ofJane LyzellJane Lyzell
    Moderator

    Den eviga skolan – tack för ditt inlägg Susanne 🙂

    Många är dom och tuffa är dem med – de tuffaste är de när man måste avstå från saker eller människor som man inte vill eller kan förstå varför – att då ha tilliten till att det är rätt och det finns en plan.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.