Hem › Forum › Spiritualism › De 7 Grundprinciperna › 2: a Grundprincipen i Spiritualismen Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 1 månad sedan av Jane Lyzell. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 18 januari, 2017 kl. 12:12 #2067 Mia Maria RosenqvistDeltagare Kan man inte läsa om alla 7 grundprinciperna på en gång? Jag har bara hittat nr 2. 18 januari, 2017 kl. 15:19 #2072 Jane LyzellModerator Mia Jag tänkte vi skulle lägga ut dem en och en – men jag kan lägga en länk i första inlägget om de 7 Spiritualistiska principerna – meningen är vi ska diskutera dem en o en och reflektera över dem 🙂 19 januari, 2017 kl. 18:53 #2087 Jane LyzellModerator Jag tycker det känns fint att vi alla är bröder och systrar inte bara här i jorde livet utan också i andens värld 🙂 Tänk om fler förstod det då skulle vi inte ha krig i världen, tror jag//Jane Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in Användarnamn: Lösenord: Håll mig inloggad Logga in