En liten pojke

Hem Forum Övriga frågor Egna upplevelser En liten pojke

Etiketter: 

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1333
    Profile photo ofJane LyzellJane Lyzell
    Moderator

    Tack för du delar din upplevelse

    Personligen så är min övertygelse att ingen fastnar emellan världarna och absolut inte barn, om de är runt oss så är det de av en orsak – de vill oss något – Lära oss eller få oss uppmärksam på andens värld- Kanske den lilla pojken var där för att göra dig uppmärksam på kärlek emellan världarna och den elaka mannen som du beskriver vill få dig uppmärksam på dina rädslor.

    De kommer i kärlek oavsett hur vi uppfattar dem 🙂

    Tycker du ska ha din uppfattning men jag vill vinkla det på ett annat sätt för dig att fundera på – varför de var där !

    Tyvärr skapar tv och massmedia hysteri om att det skulle springa runt en massa vilsna andar – vilket jag anser inte är sanning.

    Vänligen Jane

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.