Massmedia och på radio och TV-nyheter är det bara elände och åter elände. Det vore bra och nyttigt om vi kunde få höra mer glada och positiva nyheter. – Fram för mer lyckliga nyheter!!!
När jag läser Christers inlägg så håller jag med till 100% själv tittar jag inte så mycket på nyheterna längre. Vi får så många negativa, ledsna tankar serverade till oss i stora högar.
Jag märkte ganska snart att mina tankar förändrats till mer positivt tänk, när jag inte tittat på nyheterna.
Blev förvånad när jag satte på nyheterna igen, då förstod jag hur mycket det påverkar oss.??//