Medial barnlek? :)

Hem Forum Övriga frågor Egna upplevelser Medial barnlek? :)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #2100
    Profile photo ofJane LyzellJane Lyzell
    Moderator

    Härligt inlägg Johanna – som minsting i en syskonskara av 5 har jag åkt på mycket stryk då jag avslöjat ganska mycket – eller jag slutade skvallra (som de kallade det ) efter för mycket vedergällning av dem .

    Men vist såg jag och uppfödd i ett ateist hem var det ju inte så populärt.

    Jag roade mig med att känna på presenter och julklappar och talade om vad som låg däri – fick bannor för det för jag hade kikat (som det trodde)

    Jag och djuren pratade men de ville inte vuxna tro på även om det visade sig vara sant de djuren sa.

    Mina sk lotsats kompisar Ande vänner ville de absolut inte höra talas om.

    Eller att mormor talade med mig på natten eller att jag åkte till månen och tillbaks , ja ja

    ja lite från den barndom jag växte upp med  🙂

    #2106

    Aj aj, inte lätt vara barn!

    #2108
    Profile photo ofJane LyzellJane Lyzell
    Moderator

    Nä verkligen inte 🙂

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.